Bright Ideas
Bright Ideas
Karl Lausten
4026 9588
klausten@bright-ideas.dk
Bright Ideas
Mejsevej 8
DK-9600 Aars
CVR 2685 5969




 Menu
Informations­styring M-Files moduler M-Files Ment Intelligent dokument­håndtering Refe­rencer Om os Fjern­support English Cookie
Cookies og privatliv

Dokument automatisering.

M-Files Ment hjælper virksomheder med
at effektivisere dannelse af aftaler og kontrakter.
Svar på nogle simple spørgsmål, så udfylder Ment
dokumentet med de relevante standard­formuleringer
eller de indtastede oplysninger.
Ikke mere bøvl med kopi og indsæt!


M-Files Ment

Se hvordan, det tager kun 3 minutter.

Du kan selv lære det på kun 15 minutter!


Bestil en demo via Ment

Du kan downloade aftalen som word dokument, når du har udfyldt felterne.
Vi får automatisk besked, og så bekræfter vi aftalen.


 

Dit nye værktøj

M-Files.dk

Effektiv og sikker håndtering af aftaler og kontrakter

Du kan være sikker på, at de rigtige formuleringer bliver brugt hver gang, og dine folk ikke spilder tiden med at lede efter den seneste version af den rigtige formulering!
Din jurist slipper for at bruge sin tid på at godkende standardaftaler. I stedet kan hun holde fokus på de væsentlige opgaver og nye udfordringer.


 

 


M-Files Ment Authorized Reseller

Bright Ideas på sociale medier
LinkedIn
Facebook
×

Effektiv og sikker håndtering af aftaler og kontrakter

  • Din jurist opretter en skabelon med flettefelter til alle de varianter, der kan forekomme i aftalen.
  • Der er 3 flettemuligheder:
    1. Tekstfelter med f.eks. navne og adresseoplysninger
    2. Valgfelter med korte standardtekster, der flettes ind midt i en sætning.
    3. Valgfelter med længere klausuler, der indsættes som afsnit i dokumentet.
  • Din Ment-superbruger opretter et simpelt spørgeskema med afkrydsning af valgmuligheder og tekstfelter til oplysninger om aftalepartneren.
  • Du afgør, om skemaet helt eller delvist skal kunne udfyldes af aftalepartneren.
    Hvis ja, oprettes et link på din hjemmeside eller i en mail til modparten, som så kan udfylde sin del.
  • Du eller en af dine folk besvarer de sidste spørgsmål.
  • Ment danner et dokument i Word eller PDF format.
  • Hvis relevant, kan dokumentet sendes til godkendelse hos juristen før underskrift.
  • Brug din sædvanlige procedure til underskrifter, eller udbyg med en af de tilgængelige digitale metoder som Penneo, DocuSign eller AdobeSign.
  • Arkiver dokumentet i M-Files og lad M-Files give dig besked, når det er på tide at genforhandle aftalen.

 

 M-Files - digital informationsstyring på dine betingelser.

 

×

Dit udbytte

 

Datasikkerhed

Med M-Files dokument- og informationsstyring

  • Spar tid i administrationen.
  • Undgå fejl i produktionen.
  • Gør din arbejdsstyrke mobil.
  • Overhold frister.
  • Opfyld krav til dokumentation.
  • Overhold krav om datasikkerhed.
  • Let dataudveksling med kunder.

Med M-Files Ment

  • Effektiv oprettelse af standardaftaler og kontrakter
  • Genbrug af klausuler og standardformuleringer
  • Selvbetjening v.h.a. simple spørgeskemaer
    Svar på spørgsmålene, tryk på knappen, dokumentet er klar

Med M-Files Hubshare

  • Effektiv deling af data med kunder og/eller leverandør
  • Brugerstyret oprettelse af individuelle web-portaler til hver enkelt samarbejdspartner

 

Tjek

 

 M-Files - digital informationsstyring på dine betingelser.